معلش ان
كنت بقيت عادى ..
مش بضحك زى زمان يعنى
ومقصر مش بسأل خالص ..
مع ان مفيش شيئ يمنعنى
إننا نتكلم أو نحكى ..
وان كنت مقصر فـ ردودى
على أى مسدجات بتجيلى
وإن كنت بقيت بارد يمكن
ولا بسمع لما بتحكيلى
ولا بحضن وقت سلامى عليك
وبسلم بالإيد طيارى ..
مع انك مهتم ودايما
تسأل عن حالى وأخبارى
انا فعلا مش قاصد إنى أتغير
على صاحب ليا ..
انا بس الفترادى ملخبط
فـ ياريت تستحملنى شويه !
مش بضحك زى زمان يعنى
ومقصر مش بسأل خالص ..
مع ان مفيش شيئ يمنعنى
إننا نتكلم أو نحكى ..
وان كنت مقصر فـ ردودى
على أى مسدجات بتجيلى
وإن كنت بقيت بارد يمكن
ولا بسمع لما بتحكيلى
ولا بحضن وقت سلامى عليك
وبسلم بالإيد طيارى ..
مع انك مهتم ودايما
تسأل عن حالى وأخبارى
انا فعلا مش قاصد إنى أتغير
على صاحب ليا ..
انا بس الفترادى ملخبط
فـ ياريت تستحملنى شويه !

0 التعليقات :
إرسال تعليق
(( مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ))