السبت، 26 مايو 2012

سوف ارحل تاركا خلفى ذكرياتك



سأرحل بصمت تاركا خلفي ذكرياتي غدا سأرحل  
... سوف أرحل تاركا خلفي ذكرياتك
سوف أرحل تاركا خلفي نار شوقي
التي لم تنطفىء في يوم من الايام اليك




نعم سأرحل ... ولكن بدون وداع ...
سأرحل بدون ان يشعر قلبك برحيلي ...
سأرحل ... ولكن احاول استجمع أحاسيس قلبي
ساعدني ايها القلب كي أرحل ... !!!
ساعدني كي أبدأ رحلة المعاناه بقوه
فأن كانت ليلتي الاخيره لأراك ...
فسوف ابكي بصمت ...
واحرق اشواق قلبي بصمت ...
ولن اترك لاحاسيسي ان تنتصر علي ...
سوف اتأمل جمال وجودك بصمت ...



ولكنك لن ترحل من عالمي ...
فكل الوجوه التي بعيني هي انت
وكل الاسماء التي سمعتها انت
وكل اشواق قلبي تشتعل لك انت
تجاهل احاسيسي وجودي كما عودتني ..
لااريد حنين قلبي يلجأ اليك ...
ارجوك ايها القلب ساعدني على الرحيل ...
ولاتبين له كيف عيوني تذرف الدموع عليه
ولاتبين له كيف قلبي يشتعل نارا شــــــــــوقا اليه ...
ولآتبين له كيف اقضي ليلي بآلم على بعده
ارجوك ايها القلب ساعدني على الرحيل ..




سأرحل ... !!!!
وفي قلبي همساتك الجميله ...
وذكرياتك التي شاركتها معك ....
بحسآسنا وشوقنا

سأرحل ... !!!
وقلبي سكن روحك .. فحافظ عليه
سأرحل ...

 


آليوم .. ! .. آنآ هنـآ . [متواجد
ولـكن سوف يآتي يوم وآكون الى الابد["غير متواجد


سوف أرحل عنك





كم حلمت فى بلد الحب ان اكسب
الحنان ..
هنا تعلمت بأن الحب
جنان ..
اسكنتك فى صدرى
وقلبى ..
كم تمنيت ان اكسر قيود الوحدة
والنسيان..
معك ابداالحياة من جديد
يدك فى يدى
اسكنتك فى نبض وجدانى
اروع انسان..
يا رفيق دربى علمتنى ان اخرج من قوقعة
الاحزان..
والتقى بافكارك ورهيب مشاعرك

كعمود روحانى من نور ..

هنا استنشق بملىء رءتى عبير عطرك

الفواح ...

كم تمنيت ان ادخل العالم
الخير والاماااان..
وقلبى يكون مدخل فى هذا العالم
المضىء..
لكن حبيبى عاصفة الفراق اقوى من افكارى
بديت احمل حقيبة سفرى
الجىء الى عالم
الاشجان...
سامحنى يا نور وجدانى

قمر فى سهر الليالى

وملجىء الاحسان ...



سوف ارحل بعيدااااا..

حيث لامأوى ولا نبضك الاقحوان


قلبى سوف لاينبض الا بعد عودته
الى الاحظان...
كم حلمت فى بلد الحب ان اكسب
الحنان ..
هنا تعلمت بأن الحب
جنان ..

الجمعة، 25 مايو 2012

خلينى ذكرى




لو عشت بعدي وبعد بعدى جيت وحبيت
ابقي افتكرني واحكي عني مهما كنت نسيت
خليني ذكري جميله عندك واوعي تنسي زمان
خليني ذكري جميله عندك واوعي تنسي زمان
ماتقولش حبي وقت عدي ويوم خلاص عشناه
قول اني حبي حب غالي بس هي حياه
وابقي افتكرني بكلمه حلوه تنسي قلبي الاأأه
خلي الفراق اجمل فراق ف دنيا العاشقين
وان حد سألك عني قوله كنا اوفي اتنين
قول كان حبيبي وكان حياتي وعشره ليها سنين
لو عشت بعدي وبعد بعدى جيت وحبيت
ابقي افتكرني واحكي عني مهما كنت نسيت
خليني ذكري جميله عندك واوعي تنسي زمان
خليني ذكري جميله عندك واوعي تنسي زمان
ماتقولش حبي وقت عدي ويوم خلاص عشناه
قول اني حبي حب غالي بس هي حياه
وابقي افتكرني بكلمه حلوه تنسي قلبي الاأأه
خلي الفراق اجمل فراق ف دنيا العاشقين
وان حد سألك عني قوله كنا اوفي اتنين
قول كان حبيبي وكان حياتي وعشره ليها سنين
مش كل حلم نشوفه سهل هنبقي حققناه
دا ساعات بيبقي السهل صعب لما نتمناه
والدنيا عمر ماحد جالها وعاشاها م غير أأأأأأه
والدنيا عمر ماحد جالها وعاشاها م غير أأأأأأه
اوقات بنتجرح ونجرح واحنا مش حاسين
وان حد فينا حب يفرح فرحه يبقي حزين
ايام وبتعشنا وفاكرين اننا عايشين
ايام وبتعشنا وفاكرين اننا عايشين
خلي الفراق اجمل فراق ف دنيا العاشقين
وان حد سألك عني قوله كنا اوفي اتنين
قول كان حبيبي وكان حياتي وعشره ليها سنين

الخميس، 24 مايو 2012

الله يسامحك ياللى كنت فى يوم حبيبي


( الله يسـامحك )



إزاى نسيت قلبي ونسيت هوايا ؟

ضيعتى ليه حبى وكل الحكايه ؟

الله يسامحك ياللى كنت فى يوم حبيبي

الله يسامحك وانته ليه اخترت النهايه ؟

وهان عليك تجرح اغلى حبايبك ؟

واخترت ليه تبعد عن قلب حبك ؟

انته اللى اخترت الفراق ونسيت غرامنا

وانته اللى ضيعتى الهوا وانتا منايا

اشهد ياقمر الليل مين اللى باع وفات فى قلبي الويل بديل الضياع

والله يسامحك هتحمل جرحك وهنسي الماضى وارتاح ضيعت

معاك احلامى وازاى هانت ايامى ولا هقدر ارجع تانى هبعد عن اى جراح

والله يسامحك

كسرتى قلبي بقسوتك علشان بسامح

وكتييير بصدق دمعتك وابدأ واصالح

ياما إتخدعت فى رقتك علشان بحبك

وهنسي الآلام وهنسي العذاب يابو قلب جارح

راضى بحكم الهوى راضى بنصيبي

ومهما تإسي او تظلم انته حبيبي

والله يسامحك هتحمل جرحك